hohoi!

Oho siitä on näköjään taas vierähtänyt pikkasen aikaa kun on tänne tullu kirjoteltua! No eipä tuo mua haitaa!:D

Mä oon taas huomannu itestäni uusia seikkoja joita oon koittanu hävityttää, MÄ INHOON HISTORIAA! voi elämä että voi olla tylsä aine, no mut joo, eipä siin mitään. Jokainen saa kicksinsä jostain, mä saan ne...enpäs kerrokaan, mun blogi ilmestyy prime timessa joten paree vältellä kaiken skeidan kirjottamista, tosin ehkä myöhästä!

Mitäs mitäs muuta? öö no eipä kai oikein mitään, en oo käyny harkoissa sitte viime sunnuntain, kyllä flunssa on sitten ihanaa<3<33<333<<33 minä ainakin tykkään:)

Sittenhän tässä oli clasu bailutkin vähä aika sitten, vai pitäskö sanoo et bailun tyngät mut eipä toi mitään, kerkes jotku pääsemään jo hilpeisiin tunnelmiin:D mullakin oli, kaikkia oletusarvoja vastaan, hauskaa! ja nyt täytyy kyä myöntää et meidän tuutoroitavat ei ollu kalkkiksia niinku jotkut jotka vaan istu, LOISTAVAA!!! siis hyvä siiri ja anna ja se yks poika jota en oo nähny ensimmäisen koulupäivän jälkeen koko koulussa:)

huoh, koeviikko lähestyy! mikäpä siinä, matikkaa tarttis lukee ja bilsaakin ehkä JA RUOTSIA, ihan vaan et väyrynen diggais musta:D

no mut joo, sinänsä säälittävääet mä istun kotona perjantai-iltana mutta vetoon taas siihen ilkeaan virukseen, joka on aiheuttanut minulle tämän ihanaisen flunssani! säälittävyydestä puheenolle, on ehkä vielä säälittävämpää ettei lääketiede tunne minkäänlaista parannusta flunssaan. bakteereita saadaan sentääs tapettua, muttei viruksia. HUOH! johtopäätöksenä tästä vois vetää et ihan sama kun ois syöpä:(

mut nyt meen ehkä suunnittelemaan aikataulua koeviikolle, moido

ps. voiskohan joku lainata mulle hissan kirjaa, tarttisin sen yheks päiväks, tällä kertaa aioin nimittäin panostaa ja jopa avata kyseisen teoksen, VAIKKA JUMALA KOITTAISI MINUA ESTÄÄ! näihin kuviin ja näihin tunnelmiin:D