huoh tänään tapahtu vaikka mitä! Aamulla isi herätti jo tosi aikasin koska mun piti tulla opastamaan sitä kun piti palauttaa nurmikkojyrä (älkää pakottako mua kertomaan sen funktioo, musta tulee suicidal) no se vietiin ja sen jälkeen jo lähdinkin allun kaa kaupungille. käytiin tsekkaan mun serkun uus kämppä ja se on ihan sika magee!!! en oo koskaan ollu hetalle näin kade, nyyh:D no ei vais<3

sitten mentiin allun kaa jalan komediateatterille, allu kävi nimittäin tsekkaamassa sen uusimman röllinäytöksen kesäteatterissa. Ei ollu kovin innoissaa sano nimittäin nähneensä jo ihan tarpeeks surkeita versioita ja kuulu myös legendaarinen kommentti kesäteatteri pitäis kieltää lailla:D tänä viikonloppuna kuultiin myös kommentti, on se niin surullista ettei jotkut ihmiset tajua edes tappaa itseään:D haha, aivan loistotyyppi!ja viä siit hetan kämpästä et se on aivan mun koulun vieres, voin käydä siä syömäs joka päivä, hahaa. katotaan kauanko menee et heta kieltää sukulaisuussuhteensa muhun:D veikkaan viikkoo;)

sen jälkee syömään kiinalaista johnin kaa. ideana oli et söisin sen suomessa vierailevan tyypin kanssa ja juttelisin, mutku se ei puhunu enkkuu ja mä en ymmärrä paskaa kovinkaan loistavasti, tosi yllättävää ottaen huomioon paljonko mä sitä puhun:D mut soitin si hätä puhelun johnille vain et saisin kuulla sen suloäänen, no ei vais! ei john sun äänes oo kovin kummonen, vähä vikisevä, haha! touché, no ei vais iso hali sinne päin vaikket mutianen puhukaan suomee:D

sitten kaupungille ja siä nu ei kyä tapahtunukaan mitään kovin kummallista. Ihan normaalia, kuhan nuoret vaan alottelee juomista vähä kahdentoista jälkee ja sanoo tosi usein vittu:D en tajua miks kiroilen niin paljon, inhoon kun jotku ihmiset kiroilee ja ite oon pahempi kuin venäläinen rekkalesbo, huoh! tänään lopetan senkin:D

sitten illalla katoin leffan, eiku ennen sitä kävin vähä sosiaalista kyhnytystä harrastamassa, toisin sanoen runkkaamassa vodkapulloo kavereitten kavereitten kanssa! kyä oli tylsää sakkia,  lähin poies jo ennen kymmentä. sen jälkeen oli leffan vuoro:D EVIL ALIENS, oli muuten ihan surkee:D sen ties kyä jo nimestä ja siit pienestä muotoseikasta et siinä oli päänäyttelijä, ohjaaja, käsikirjoittaja ja leikkaaja sama henkilö:D hahaa, ihan vit.. eeppistä! tuli taas ihan uutta arvostusta hyviä näyttelijöitä ja leffoja kohtaan!!!

ei mulla oikeestaan paljon muuta ollukaan kuhan vaan löpöttelen lämpimikseni, nuotio ois kätsympi, tai no en tiä. En todennäköisesti osais sytyttää, mu vois soittaa heidille, se varmaan osais kun on niitä metsähörhelöitä:D haha, sori!

moikka kaikille joita siedä ja imekööt sukkaa joista en tykkää! kaikki varmaan tietää paikkansa, oon joskus kuullu et oisin liiiankin suora tällästen asioiden suhteen:D

adios