huoh, väsyttää ihan sikana!!! en tiä miks, oon ollu koko päivän sisällä ja oon tehny niinkin fyysisesti rankkaa asiaa kuin lataillu musaa ihan sikana koneelle!!! on sitä jo aika paljon, eikä mitään villahousuja pakettii kääräistä, sen voin luvata (oho oon todellakin hyvin ehdollistettu, kun tään myyntipuhe puskee jo blogiinkin läpi:D no mu samapa tuo, siis tarkotus oli sanoo et ihan pelkkää loistavaa musaa on mun koneella ja pari kiintioö paskaa kipaletta muttei niit lasketa:)

jos nu vaikka palattais tohon otsikkoon niin mua alkaa jo pikkuhiljaa nyppiä tää sade, vois paistaa aurinko!!! mut mulla on sellanen vahva kutina et ei tartte torstaihin asti oottaa et aurinko paistaa;) mun kutinat on aina oikeessa, sillon kun ne ei oo jtn ihottumaa! sinänsä huolestuttavaa mut en oo hei viä lääkikses, ei mun tartte osata diagnosoida judei:D

joo, jutun taso alkaa taas olla sellasella asteikolla ettei mitään rajaa!! no mut eiköhän ihmiset ala siihenkin tottua:D ainakin toivottavasti:D nu kun konekin alkaa olla pikkuhiljaa täydessä toimintavalmiudessa niin tarttis enään sen soittimen, eli tänne voi viäkin lähettää rahaa, jokaisesta kymmenestä eurosta menee kymmenen senttiä kehitysmaihin, lupaan ja vannon vaikka käsi sudenpentujen käsikirjan päällä;)

mutta joo lupasin et keksisin jonku uuden tavan lopettaa tän ni...

ps. uus tapa on siis kaikille pöntöille jotka ette tajunnu niin lopettaa kesken lauseen, haha! tuutte viä kaipaamaan sitä vanhaa tapaa