noniin kello on puoli kaksi ja vijje koittaa kuumeisesti saada ensimmäistä piraattileffaa ladattua koneelle, mutta vähän huonolta näyttää... masennun kohta, ihan ihmeellistä mitenkä joku joka elää 200-luvulla voi olla näin paska kaikenlaisen tekniikan kanssa! onneks en välttämättä oo ainut sillä oon kuullu vähän pikkulintusilta juttua et ihan´ku joku muukin ois! en nu täs rupee nimii kertoilemaan;)

mut joo tänään kaivettiin ihan sikana taas pihalla ja äit oli kajaakkikurssilla:D heh, no mut joo oli mulla vähän elämääkin kun kävin istuskelemassa ruusiksessa:D oli hauskaa vaikka pia voittikin koko ajan läpsyssä, oon aivan varma et a) pia huijaa, b) oon suututtanu jumalan jotenki(johtuiskohan se siit et oon agnostikko, hmm)... tykkäisin enemmän vaihtoehdosta b koska jos pia huijaa niin oon menettänyt kaiken mihin oon ih´kinä uskonut:D

illalla sitten tapahtu kaikenmlaista jännää josta en nu jaksa/kehtaa ruveta kaikenmaailman hipeillä täällä kybernetin salakavalissa salaojissa selittelemään:D jokainen voi vetää tosta omat johtopäätöksensä;)!!!

mutta joo ei mulla oikeestaan muuta oo josta täs nu kehtaisin ruveta kaikille selittelemään... silmätkin oikeestaan alkaa jo painua pikkuhiljaa kiinni ja kaikkee..

eiköhän se oo aika sanoa hyvät kansalaiset, med börgare, ei vittu toi olikin alottamiseen:D

unia a todos y que lo paseis bien

sincerely yours

vijje

ps. en tajua miks aina lopetan samalla tavalla, huomenna keksin jonkun uuden, ja se oli lupaus teille kaikille säälittäville ihmisen varjokuville jotka luette mun blogia, no ei vais<333 turunen tappais mut jos näkis tän blogin, no samapa tuo:D