Tänään oli ihan kiva päivä. Oli kaikenlaista; kantelin multaa paikasta a paikkaa b ja hikoilin samalla sitä tehdessä, herran jumala kun kunto huononee ihan silmissä:( sitten katoin Narnian loppuun, ihan hyvä leffa! löysin uuden varalempinäyttelijän nuoret-kategoriasta: james Mcavoy, aivan loistava.

sen jälkeen siirryin sohvalla eri asiaan kattomaan helmii ja sikoi, ihan ok. tosin nukahdin kesken kaiken ja välillä alko ottaa päähän kaikki viina-pillu-homovitsit päähän! ja vaikka oon ollu vaikka kuinka tulikoulutuksessa ruusiksessa:D haha, on se jännää:D

mitäs muuta, ainiin oltiin muuten ruusiksessa tänään illalla, mut ei sinne sit tullukaan hirveesti ketään. Mä, pia, hornando ja lassi. JA MULLA ON KOKO PÄIVÄN SOINU PÄÄSSÄ AVRIL LAVIGNEN SKATERBOY. argh, tosin ihan sikahyvä biisi, ei sen puoleen.

mitäs muuta mitäs muuta, no ei oikeestaan mitään mut eipä toi oo ennenkään haitannu!:D kiinnostaisko teidän puhua mun kaa itämeren katoavasta kuovipopulaatiosta:D ai ei, no ei pakolla...

mut taidan alkaa valmistautua yöpuulle, btw oon aina miettiny et mikä saatana on yöpuu!!! ihan kun kukaan ois kolmeensataan vuoteen nukkunu jollain laverilla tai parrulla jossain perämettässä:D

no mu samapa toi, flygään nu enkä laita enään yhtään ps;ssää

ettäs tiätte, moikka