Huoh, ei ookaan tullu tänne kirjoteltua pitkään aikaan. Se tosin ei oo mun vika, ne on nää mun saatana geenit jotka pakottaa mut tietynlaiseen ailahtelevaan laiskuuteen:D no mut joo!

Oli viime viikolla, eiku tänään onkin sunnuntai, siis olin tällä viikolla mökillä käymässä! oli kyllä aika kamalaa, mut oon jo joskus tässä blogissani käösitellyt mistä se johtuu joten en nyt jaksa (taaskaan, geenit puskee läpi) sitä uudestaan selittään. Ettikää aiemmista kirjotuksista jos kiinnostaa, en kyä ymmärrä miks kiinnostais! TOIVOTTAVASTI KIINNOSTAA, mutta epäilen:D haha.

sitten mitäs muuta, mitäs muuta. öö eilen olin hannan luona iltaa viettelemässä ja oli kyä jees nähdä taas kaikkia kavereita, vaikken välttämättä ollutkaan parasta mahdollista seuraa koska päähäni koski ja väsytti ihan sikana. Sitä nuo junamatkat teettää, pitäs vr ulkoistaa Bangladeshiin, saatas etes suomeen kunnon... mä en aiokaan kirjottaa tota lausetta loppuun:D

hmm mutta ei mulla oikeestaan mitään muuta olekaan, valmistaudun pikkuhiljaa niin henkisesti kuin fyysisestikin lähtemään tädilleni nimipäivänviettoon, ei siis minun vaan sen tädin...

ja MARIE, perkele sä oot mulle velkaa vasemman jalkas kolme pienintä varvasta, MÄ OLIN OIKEESSA JA SÄ VÄÄRÄSSÄ, NI! saatana, en oo ikinä ollu näin ylpee itestäni:D

turve vaan kaikille ( joo ihan totta, tollai maalla tervehditään;D)